Slide background

Oferta Siłownia Fitness

Fitness i siłownia

liny 155003 21334Zapraszamy do siłowni, w której znajdą Państwo strefy z profesjonalnymi maszynami: bramę w strefie wolnych ciężarów, strefę do cross fitu oraz strefę cardio.

Ponadto, na sali fitness odbywa się szereg zajęć sportowych: zajęcia taneczne (Just a Dance, Dance Mix, Can dance), zajęcia wzmacniające (TBC, Tabata, Weekendowe Pobudzenie), zajęcia body mind (zdrowy kręgosłup, stretching, pilates, joga) oraz zajęcia ogólnorozwojowe (Dobra Forma, Fit&Relax).

Dla osób, które nie przepadają za treningami w większej grupie, polecamy trening personalny z trenerem lub trening w parze. Wykwalifikowana kadra trenerska znajdzie najlepsze rozwiązania, aby osiągnąć wymarzone cele.

W klubie Omega Sport każdy znajdzie coś dla siebie!

Poniżej przedstawiamy aktualny grafik fitness:

 

PONIEDZIAŁEK

WTOREK

ŚRODA

CZWARTEK

PIĄTEK

SOBOTA

FITNESS

SIŁOWNIA/

SQUASH

FITNESS

SIŁOWNIA/

SQUASH

FITNESS

SIŁOWNIA/

SQUASH

FITNESS

SIŁOWNIA/

SQUASH

FITNESS

SIŁOWNIA/

SQUASH

FITNESS

SIŁOWNIA/

SQUASH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 09:00 - 09:50

WEEKENDOWE

POBUDZENIE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

18:00-18:50 PILATES

ULA

 

 

 

 

 

19:00 - 19:50

JOGA

JUSTYNA

 

19:00-19:50 DOBRA FORMA

GOSIA R.

19:00 - 19:50

TABATA

GOSIA S.

 

19:00-19:50 TBC

ULA

 

 

 

 

 

20:00 - 20:50

JUST A DANCE

MICHAŁ

 

 20:00-20:50 FIT&RELAX

GOSIA R.

 

 

 

20:00-20:50 JUST A DANCE MICHAŁ

 

 

 

 

 

           

21:00-21:50 JOGA

JUSTYNA

         

PRZYPOMINAMY, ŻE NA ZAJĘCIA FITNESS OBOWIĄZUJĄ ZAPISY!!!

SAUNA przy zakupie wejścia na dowolne zajęcia z oferty Omega Sport GRATIS!!!

Sauna jest czynna w godzinach funkcjonowania obiektu. Należy poinformować obsługę recepcji o chęci skorzystania z sauny minimum 40 minut przed planowanym zabiegiem.

Sauna jest osobna dla pań i panów.

Wejście jednorazowe   12,00 zł bez ograniczenia czasowego  

 

Opis zajęć fitness:

JUST A DANCE

Tańcz i baw się :) Zajęcia taneczne. Połączenie układów choreograficznych z dobrą zabawą. Klimaty latynoskie, salsa, bachata, marengue, reggaeton, dancehall i wiele innych.

JOGA

Ćwiczenia oddechowe i rozciągające połączone z odprężeniem psychicznym. Poprawiają wydolność układu krążenia, wzmacniają mięśnie, zwiększają elastyczność ciała i redukują stres. Poziom dostosowywany do grupy.

PILATES

Zajęcia polegające na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany przy jednoczesnym angażowaniu ciała i umysłu. Ćwiczenia wg systemu PILATESA poprawią sylwetkę, zwiększają elastyczność mięśni i świadomość pracy ciała. Zapewniają piękną sylwetkę i utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Trening polecany jest każdemu niezależnie od poziomu wytrenowania.

TBC

Wszechstronny trening wzmacniający, kształtujący całe ciało. Połączenie ćwiczeń od najprostszych do złożonych kombinacji angażujących coraz więcej grup mięśniowych. Trening oparty na pracy na wyższym tętnie z elementami ćwiczeń funkcjonalnych.

STRETCHING

Zestaw ćwiczeń rozciągających, zapewniających prawidłową ruchomość stawów, niwelujących przykurcze mięśniowe i poprawiających ich elastyczność. Wpływa na regenerację potreningową i daje lepsze funkcjonowanie całego ciała w życiu codziennym.

TABATA

Trening polegający na wykonaniu ćwiczeń w zadanym czasie z krótką przerwą w różnych kombinacjach czasowych. Interwałowy trening metaboliczny w równomierny sposób angażuje jak najwięcej części naszego ciała. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. Trening przeznaczony dla osób o różnej formie wytrenowania.

TRENING OBWODOWY

Połączenie najlepszych cech treningu cardio oraz treningu wytrzymałościowego. Charakteryzuje się wysoką intensywnością, szybkim tempem i krótkimi przerwami między seriami, które przybierają charakter ciągu ćwiczeń. Trening, w którym pracuje całe ciało, a ćwiczenia wykonywane są na przygotowanych stacjach.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia dla osób w każdym wieku. Głównie skierowane na profilaktykę w minimalizowaniu bólów kręgosłupa. Podczas ćwiczeń poprawiamy napięcie mięśniowe, wzmacniamy mięśnie grzbietu oraz staramy się skorygować wady sylwetki. Ćwiczenia wykonywane w wolnym tempie gdzie ważną rolę odgrywa oddech.

DANCE MIX

Zajęcia taneczne skierowane do dzieci w wieku 3-6 lat. Nastawione na naukę rytmizacji, zapamiętywania kroków i różnych figur oraz łączenie ich w proste układy taneczne. Jest to zabawa z muzyką i poznanie różnych ruchów, które pozwolą na lepszy rozwój każdego dziecka.

CAN DANCE

Zajęcia taneczne dla dzieci w starszym wieku 7-12 lat. Podczas zajęć dzieci poznają różne formy tańca. Układy i nauka jest dostosowana do możliwości grupy zaś prowadzący stara się stosować formy, które wymagają większego zaangażowania i skupienia. Świetna zabawa, ale może okazać się późniejszą drogą w życiu.

DOBRA FORMA

Ćwiczenia ogólnorozwojowe skierowane na poprawienie formy lub jej udoskonalenie. Zajęcia o zróżnicowanym tempie ze sprzętem typu piłki, gumy, hantle. Wykonywane w formie ciągłej lub przerywanej. Jest to zależne od instruktora.

FIT&RELAX

Połączenie trzech form: wzmocnienie mięśni poprzez elementy pilatesu, zdrowego kręgosłupa oraz rozciągania. Między ćwiczeniami przeplatane są formy relaksacyjne, które pozwalają na odprężenie i rozluźnienie mięśni. Zajęcia skierowane do osób rozpoczynających swoją przygodę z ćwiczeniami lub powracających do formy po przerwie.

 

Pliki do pobrania

 

Partnerzy